Indien del 2, bilder

Mer bilder kommer senare.

för lat för en blogg

Hello, jag har kommit på att jag är till och med för lat för att ha en blogg. Fast det betyder inte att jag kommer sluta. Nu har jag jätte mycket att skriva om, men jag orkar bara inte. Måste ta igen lite sömn efter nästan tre veckors festande.
Ikväll ska jag slå in mina sista julklappar och kolla igenom bilderna från Indien. Ska visa endel för släkten imorn. Woho, det är julafton imorn. Jag älskar att ge bort julklappar och se hur glada andra blir.
Nu blir det film.

bild från indien.

I'm back, indien del 1.

Hello mina läsare som knappt finns länge :'( Kom hem från Indien i söndags, men har varit sjuuk tills idag. Har knappt orkat gå upp ur min säng och ner till soffan. Har varit helt seeegg, men nu är jag tillbaka igen. Indien var super bäst förutom sista dagarna jag låg i min säng som va en tunn madrass på golvet och orkade inte gå upp för var sjuk.. kul eftersom jag missade hälften av stranddagarna i goa. kunde jag inte varit sjuk i mumbay istället, det stället var sämst gämfört med goa.
stränderna människorna maten klubbarna, allt var perfekt där. men det känns jätte skönt att vara hemma i sverige igen till familjen och vännerna. fast har knappt snackat med några eftersom jag varit i min egna lilla sombivärld i flera dagar, men nu är jag frisk och reda att upptäcka sverige igen.. hah lol.
här är några bilder från indien

Tror det här var första dagen vi vågade oss ut själva och åkte för att leta efter ett bra matställe. Vi kom till ett jätte fint hotel med överklass på allt. De torkade händerna åt än när man gått på toa, men vi åt aldrig där och fortsatte vårt sökande och gick då förbi denna strand. Där stog det folk och tvättade kläder och sig själva överallt och flera tiggarbarn ville ha pengar av oss. Tillslut gav dumma farid en av dem pengar och det slutade med att vi fick massa springande barn efter oss. Vi blev ganska rädda och satte oss i en tuktuk och åkte iväg och det blev mat på vårat hotell istället.

De här två bilderna är från en jätte mysig restaurang som låg på taket av en byggnad. Det fanns god mat där och vi gick till en bra klubb efteråt.

Vi hälsade på en tjejskola. Det var blandade åldrar i alla klasser och de bjöd oss på gamla chips och gammal läsk. Hah, allt i indien hade gått ut och läsken där hade ingen kolsyra. usch! Hittade inget som inte hade gått ut.

Nu ska jag glo mer tv, imorn blir det massa indiska party bilder.

GOA

Ville bara saga att goa ar super fint och har legat pa stranden hela dagen. har aven akt  efter en bat i luften. fa vad harligt det var! kommer verkligen goras igen innan jag aker hem.
nu sitter jag pa ett internett cafe och ska snart hem till hotellet och duscha och fixa mig. sen antagligen ut och ata och partyparta lite.
har inget internett pa hotellet sa vet inte nar jag kan blogga igen, men snart forhoppningsvis. se yah soon bitches.

puss♥

Indieeeeennnnnnnnn!

Sorry för att jag inte har uppdaterat, men har verkligen inte haft tid för er. Det är grymt kul här och trodde det inte kunde bli bättre, men jo för ikväll drar vi till goa. YEAH, vet att ni är avensjuka bleka svenskar. De veckorna som gått har vi bott på ett helt okej rum med skönt folk. På dagarna har vi besökt en skola, tempel och gått på bröllop. Allt ganska långtråkigt, men ändå intressant att se hur indier lever. På kvällarna har vi partypartat lite och gått ut och dansat.
Just nu sitter jag nere i hotellets lobby och väntar på att busssen till goa ska komma. Vi ska åka buss i minst 12 timmar. yey, super kul! nej, men jag antar att det är värt det. Sol, bad och man får ha bikini där.
Här i mumbai får man för det första inte ha så lite kläder som en biki just är och vattnet här är sjukt äckligt så man vill inte ens bada. Jag åt världens godaste mat igår i alla fall. Har levt på indisk mat i flera veckor och igår år jag köööttt. Det godaste jag ätit!! Smakade som plankstek fast det var med pomfritt, kan inte sluta tänka på den maten..

Hinner inte lägga in fler bilder nu, internettet är skit segt.
Ska försöka skriva mer och lägga in bilder så fort jag kan.

Flyget, tidsinställt!

Nu är jag där uppe i ett flygplan och har antagligen väldigt ont i ryggen på grund av osköna stolar.. Ska åka flygplan till tre i natt typ, kulkul och njuta av flygplansmat tills dess :( Har köpt på mig massa chips och godis så jag ska nog överleva om nu inte planet sprängs eller störtar..
Har ni några bra tips på vad man kan göra på ett plan?
Det skulle verkligen behövas..