Indieeeeennnnnnnnn!

Sorry för att jag inte har uppdaterat, men har verkligen inte haft tid för er. Det är grymt kul här och trodde det inte kunde bli bättre, men jo för ikväll drar vi till goa. YEAH, vet att ni är avensjuka bleka svenskar. De veckorna som gått har vi bott på ett helt okej rum med skönt folk. På dagarna har vi besökt en skola, tempel och gått på bröllop. Allt ganska långtråkigt, men ändå intressant att se hur indier lever. På kvällarna har vi partypartat lite och gått ut och dansat.
Just nu sitter jag nere i hotellets lobby och väntar på att busssen till goa ska komma. Vi ska åka buss i minst 12 timmar. yey, super kul! nej, men jag antar att det är värt det. Sol, bad och man får ha bikini där.
Här i mumbai får man för det första inte ha så lite kläder som en biki just är och vattnet här är sjukt äckligt så man vill inte ens bada. Jag åt världens godaste mat igår i alla fall. Har levt på indisk mat i flera veckor och igår år jag köööttt. Det godaste jag ätit!! Smakade som plankstek fast det var med pomfritt, kan inte sluta tänka på den maten..







Hinner inte lägga in fler bilder nu, internettet är skit segt.
Ska försöka skriva mer och lägga in bilder så fort jag kan.
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0