Åkersberga skrämmer mig..

Vaknade för ett tag sen och har ätit lottssss of foood precis. Jummy!! Blev hemma idag för vaknade med väärlden hemskaste huvudvärk.. buhuhu :( det är nu ni ska tycka synd om mig!? Idag blir det väl att ligga inne och kolla på film hela dagen och äta, som vanligt äter jag hela tiden!
Igår blev det inte så mycket uppdatering för va så trött när jag kom hem från skolan och sov. Sen åkte jag och solade med lillasyrran och olle. Egentligen onödigt eftersom jag säkert kommer bli asssbrun i Indien, I hope so. Åker nästa onsdag!!!! hjälp mig, är skit rädd.. :O

Har ni hört om kvinnan som blev våldtagen här i åkersberga igår. Fan vad läskigt, kommer aldrig våga gå ute själv nu! Detta var på eftermiddagen igår och hon blev även knivhuggen.. Tänkt att vi har en våldtäcksman som springer runt här i Åkersberga och tänkt om han är ute efter fler!? Dettta hände vid spåret och kvinnan var ute och joggade, han tog antagligen första bästa. Hoppas de får tag på honom så fort som möjlig och låser in honom. Om jag fick bestämma skulle jag kastrera alla män som våldtagit någon!!

Vem är du? Kom fram så jag kan kastrera dig!!!!


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0