lunch på mumma, 1h

Sitter på franskan och väntar på att det ska bli lunch, ska äta på mumma. Då blir det en god sallad tror jag eller så funderar jag på att bara köpa en lasagne på coop, den är faktist väldigt god. Det är verkligen uttråkande att ha franska i två och en halv timme, mer än halva tiden sitter jag framför facebook och gör ingenting. Jaja, ska inte klaga. Det kan vara kanske sköönt ibland. Åhh.. blir bara hungrigare av att skriva om mat.. skriver massa logginlägg på facebook just nu om mat. 
Sysselsättning på fb just nu..
Moni töntar sig med den där texten som alla kommentera, irriterande!!! Tycker min sista kommentar var ganska klyftig!

Cornelias profil · Isabells profil
  • One hour left, willl we survive? I'm very hungry.. :(
    för 4 minuter sedan
      • Isabell Asp aa du lär ju inte överleva!
        för 2 minuter sedan ·
      • Monika Astudillo You got Bobbed!
        ☻/ This is Bob, copy & paste him on
        /▌ every comment you see so he can
        / \ take over Facebook.
        för ungefär en minut sedan ·
      • Cornelia Abelsson att sitta på en lektion är som att vara vilse i öknen utan mat och vatten..
        några sekunder sedan




        Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0