skooooolan

Sitter i skolan och äter godis. Jummmyyy! Väntar på att min filosofi ska börja, kulkul. Ska ha den lektionen till halv tre om inte längre.. Idag ska jag till gården och träffa den där snubben och snacka om festen vi ska vara med och fixa. Coolt att få vara med och organisera en stor fest i berga! :D Sen blir det nog inte mer jag ska göra, jo SOVA. Tuff tag imorn blir det. Vid nio på morgonen ska jag till ungomsmotagningen och efter direkt in till liljeholmen och börja jobba 11. Sen sluta jag klockan sex. Ska stå upp i flera timmar och sälja prenumerationer. Kom dit och gör mig sällskap.
Nu börjar lektionen, men skriver mer senare.
Puss ♥

Detta är min kända godispåse eller det kunde ha varit det. Dom är ganska lika, kanske stjärnsystara? Fast min påse är nog dubbelt så full och innehållet hur gott godis som helst. Godis är bäst, nästan lika gott som chips! Mat är bäst att prata om. Hatar folk som bankar. Att njuta av livet går ut på att äta äta och äta!! och kanske sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0