sova är ganska så trevligt!

Vaknade upp för ett tag sedan och har precis ätit middag. Älskar att sova när jag kommer hem från skolan, fast det värsta är när hela familjen kommer hem och låter när man ligger så skönt i soffan och har sin skönhetssömn. När man väcker mig blir jag inte glá.
Nu är det äntligen helg! wohoo..
Vet inte vad som händer imorgon, men på lördag ska de partas med johanna och nu ska jag till gården och skriva upp mig för att försöka få jobb för svd. kan alltid hoppas, skulle verkligen behöva lite extra pengar.
Se yah later alagator.. 

Gillar den här bilden på mig och fredrika. Även fast jag inte är så glad på henne, hon kan ju gå och skjuta sig för tillfället!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0