sovasovasova

Hejhej, har inte kunnat uppdatera idag för jag har sovit hela dagen. Kom hem imorse. Måste sluta göra så, blir helt förstörd. Hade en ganska rolig kväll igår. Drog som sagt först till min klasskompis i skarpäng, men drog vidare ganska snabbt till någon pontus i berga. Vid tre tiden drog alla och då fick jag för mig att jag ville till skärgårdsstad till mårten. Så då tog jag en taxi dit. Jag och taxi? ofta jag slösar pengar på det!? Gör mycket dumma grejer ibland.. Det var inte så mycket folk kvar där när jag kom, men det var trevligt och jag somnade till en dålig skräckfilm.
Nu sitter jag och äter massa mat och kollar simsons och ska snart börja fixa mig eftersom jag ska hem till en av johannas kompisar ikväll. Tror det kan bli kul, men är så jävla trött så antar att det kommer sluta med att jag somnar.


Lite bilder från igår, det blev inte så många.







Lina med Lindas ''glas''. Hon hade inget så hon gjorde ett eget eftersom hon inte kunde vänta med att dricka sitt vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0