tillbaka till verkligheten.

Hej ni 19 läsare jag har haft idag. Nu är jag äntligen vaken, har sovit hela dagen. Måste sluta vara uppe hela nätterna.. blir helt förstörd. Skulle egentligen behöva plugga idag, men orkar inte. Har stort cp prov på tisdag, men kommer inte hinna plugga så mycket imorn för då ska jag på informationsmöte om jobb för svd.
Sitter just nu och väntar på att lillsyrran ska komma hem med tårta, mums! Det är ju farsdag, grattis farsan eller vad man nu ska säga.
Igår var det en helt okej kväll, var bara helt slut och ändå lyckades jag hålla mig vaken hela natten. Vi var hemma hos johannas kompis stefan och det var ganska många där. Många härliga personer. Ikväll ska jag bara mysa med familjen och ta det lugnt. Har inte tillräckligt med ork för att göra något annat. Nu ska jag hämta chips och äta massa för det är gottigott. Skriver mer ikväll.

Ge mig sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0