TL rules

Alla snyggingar dät ute i höstvädret tjeeeeeena! La bonita här, cocos sitter brevid mig här i skolan/lägenheten.
 15 dagar kvar till la indiiiiaiaia, vi har lektion nu om ett arbete vi ska börja med innan vi reser.  Cornelia ville att jag skulle tilläga något snällt om henne lite  vänskapsfullt,kärleksfullt osv beskriver cornelia abelsson med ett ord : Bra.
Vi åkte tåg i dag, på tåget träffade jag på åkersbergas nya jockiiibooooi. Att folk aldrig lär sig, tråkigtråkigt men i slutändan står man ensam kvar (rätt åt dig fitthorkukhelvete). Ett bra uttryck SKIT SKA HA SKIT!

Dagens Händelse
Alex akinay :  Fråga alla killar du ser så ska vi se resultatet på vem som är snyggast ;)
Jag: haha vad menar du med det?
Alex akinay: att hon är snyggare än er alla tillsammans?
Hahah, det här handlar då om Towa langley, 96an,älskad-på-sommaren-towa,TL,Mohlins bästis osv osv osv. Så Alex tycker att TL är snyggare än alla "oss" tillsammans hmmm. HAH-HA. det är okej alla kan inte va lika snygga som TL



Här är våran klasskompis A , de kliade lite i näsan :(

Back to work bitcheeees
love and peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0