9 april

Heej, har inte orkat uppdatera eftersom jag känner att jag inte har något att skriva om. Gör ingenting längre för jag har ingen ork, har blivit så jävla lat nu för tiden + så blir man så himla deppig över att inte göra något och då fortsätter man bara med absolut ingenting. Kul va? Känner bara att det är skönt att skriva av sig lite om sitt roliga liv. Ikväll ska jag nog försöka hitta på något eftersom jag var hemma igår och myste med mami. Vi får se vad det blir. Har tränat lite precis, känner att det verkligen behövs. Nu när man går på p-piller så kan jag inte äta hur mycket som helst längre. Måste helt enkelt börja träna, men det är väl bara bra för min hälsa. Måste börja tänka på hur man vill se ut på sommarn, den börjar ju närma sig.
Det ska bli skönt med påsklov snart, då ska jag förhoppningsvis till vimmerby med Hanna och träffa massa sommarvänner där, har inte träffat dom sen i somras så det ser jag fram emot. Vad har man mer att se fram emot? Det är väl valborg inte så långt efter det och då får man se till att hitta på något riktigt kul. Sen helgen efter det ska min födelsedag firas, det ser jag mest fram emot. Då jävlar ska det partas!! Har planerat det nästan i minsta detalj redan haha. Nej men vem gillar inte att ha en fest där allt ska krätsa runt bara än själv, låter själviskt men fyller man år så ska det vara så!!
Nu tänkte jag träna lite till för det behöver jag, sen ta en dusch. Och juste mitt hår är i alla fall inte gult längre, färgade det igen så nu ser det okej ut, hade velat ha det lite ljusare + att halva mitt hår gick typ av. Skriver igen efter att jag duschat och så får vi se vad kvällens planer blir!

Vimmerby i somras när jag var där med moni:























ja det finns hur mycket bilder som helst, det här får räcka. åh vad bruna vi var!!!! aja hejdå

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0