Besöksrekord!

Hejsan!! Är så glad för att det är så många som har börjat läsa min blogg dagligen, dom senare dagarna har jag haft över 50 unika besökare och det påverkar verkligen min blogg. Det blir så mycket roligare att skriva och man vill uppdatera så ofta som möjligt. Så fortsätt läsa min blogg allihopa, är glad för att ni tycker om den! Senare i veckan lägger jag in lite mer nya grejer här i bloggen. Tänkte börja med hiss och diss lista, tycker sånt är kul. Sen kanske jag slänger in en dagens blogg i slutet av veckan. Vi hörs om ett litet tag ska fixa lite grejer nu!!

Min bloggstatestik:
Har inte hunnit få så många fler idag, eftersom det bara gått en halvtimme denna dag haha!


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0