chilling

Hallådär! Ligger och degar i soffan och kollar på film just nu. Det har jag gjort precis hela kvällen. Snart tänkte jag gå och sova. Väntar bara på att syrran och hennes pojkvän ska komma hem från arlanda. Dom har varit utomlands i en vecka.


Imorn ska jag träffa emma, har inte träffas henne på hur länge som helst. Hon har sagt att hon ska komma hit vid elva och väcka mig. Jag som ville sova ut... aja det är bara bra för mig om jag börjar vänja mig vid att vakna tidigare + att det ska bli fint väder imorn. Jag har inte solat mycket denna sommar och den börjar ta slut. Så det behöver jag verkligen göra.


Aja nu kom syrran hem så nu ska jag sova, godnatt!!



Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0