Deg dag

Hejdär! Tycker dagens väder är en ganska bra anledning att ligga hemma och dega hela dagen. För det är precis det jag har gjort idag, vaknade vid tre och har ätit lite. Just nu ligger jag och kollar på grease, en av mina favorit filmer. Men kollar på fyran så det är massa reklam hela tiden..


Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt, ska nog ha filmkväll med mamsen. Man blir inte så taggad på att göra något speciellt pågrund av vädret, men nu börjar filmen igen så vi får höras lite senare.
Och juste sladden till kameran fungerar fortfarande inte så kan inte lägga in några nya bilder, måste helt enkelt köpa en ny sladd om jag inte får den att fungera igen. Aja hörs sen.



Puss♥


Kommentarer
Postat av: simone

Söt! :D

2011-08-11 @ 13:18:28
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0