Godmorgon!

Godmorgon alla läsare! Sitter just nu på ekonomi lektion, är sjukt trött och hungrig. Igår så åkte jag och hanna hem till mig efter skolan, vi åt en god middag. Pizzaaaa!! Med massa ljus överallt för en propp hade gått i mitt kök, så det var möööörkt. Kul för mig som är mörkrädd... Men det var trevligt i alla fall. Idag ska jag försöka tvinga mig själv att träna, men vi får se. Just nu har jag bara lust att åka hem och sova.

Efter skolan måste jag skynda mig till UMO med lillsyrran, ska fixa ut nytt p-piller recept för mina är slut. Nu måste jag tillbaka till verkligheten, alltså till lektionen. Hörs senare!

Jag igår, snygg måste jag säga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0