Goooodmorning!

Hejsaaan! Har sovit hela dagen, men nu börjar jag vakna till liv igen. Det var en trevlig kväll igår, det började med att vi satt nere vid kanalen och förade lite. Sen drog vi vidare till en kille som heter max. Där var det ganska mycket folk och det var rätt så kul där. Vid halv tre tiden gick vi till statoil för att äta lite, sen gick vi förbi en kompis som heter micke och satt och snackade med honom ett tag medans jag väntade på att min buss hem skulle gå. Men som tur så kom min mamma och hämtade mig, annars hade jag nog slocknat där.


Just nu ligger jag framför tv'n och kollar på grease 2, den är ganska så dålig om man gämför med den första grease filmen. Men det finns inte så mycket annat att kolla på¨så det får duga. Jag vet inte vad som händer ikväll än, vi får se vad jag känner för att göra. Är ganska så trött eftersom jag inte somnade förens vid fem imorse.

Min sladd till kameran hackar just nu så lägger in bilderna om ett tag när jag lyckas få in dom på datan, vi hörs om ett tag när det fungerar igen!


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0