Trött!

Hejsvejs! Kom hem från norrtälje för några timmar sen, det tog två och en halv timme för mig att komma hem för att den där jävla åkersberga bussen inte gick. Det var så himla jobbigt att åka hem, mådde så jävla dåligt på bussen. Det kändes som om jag skulle spy hela tiden. Det var en lättnad när jag väl kom hem efter hundra år på dom där jävla bussarna.

.
.

Just nu ligger jag och kollar på en film, är jätte trött. Det blev inte mycket sömn i natt, men det var kul. Vi satt uppe väldigt länge. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, äta gott och kolla film hela kvällen. Är inte taggad alls på att lyfta mig ur soffan och göra något kul. Ikväll är jag tråkig!



Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0