Trött.

Hejsan, har inte haft ork att blogga förens nu för jag är så grymt jävla trött. Det var en trevlig kväll igår hemma hos en kompis till Linda. Hon hoppade på bussen jag kom med och vi åkte direkt hem till Calle tror jag han hette. Sen var vi där hela kvällen och drack och satt och snackade, men problemet var då att vi aldrig gick och la oss. Eller ah vid åtta på morgonen slocknade jag, men vaknade sen vid tio för att det var så jävla varmt. Wohooo... har sovit två timmar så känner mig så seg så jag knappt orkar röra mig. Så när jag orkade ta mig upp ur sängen tog jag bussen hem, en och en halv timme på en lökig buss.

Så idag har jag inte gjort ett skit, legat framför tv'n som en död fiskpinne och försökt få i mig mat. Det är nu jag börjar få liv i mig. Ska göra en kopp te och äta chips nu hade jag tänkt.

Åhhh juste, jag har träningsvärk haha, jag lyckades slita mig upp från soffan igår och träna. Har gjort ett tränings schema som jag måste följa. Ska träna lite varje dag, det behöver inte vara mycket bara jag tränar lite. Det sprack dock idag, men det gills inte tycker jag så imorn fortsätter träningen och imorn ska jag övningsköra igen. Wihho, det är kul!!

En bild från igår som jag hitta på facebook. Kanske lägger in fler sen från min kamera. Men måste kolla igenom dom först och se om det ens är värt det.


Puss♥


Kommentarer
Postat av: Calle

Ja du calle hette jag ;) Mupp^^

2011-08-14 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0