23 timmar..

Det är ju så otroligt att jag sitter på planet mot thailand om mindre än ett dygn. Jag är så sjukt taggaaadd!! Men ja det kanske ni har märkt eftersom thailand är det enda jag som skriver om i mina inlägg. Jag har typinte riktigt fattat att jag åker imorn för jag har inte ens packat klart. Jag kommer sakna allaaa här hemma såklart, alla får ha det så bra och hoppas ni fryser!
Det är jätte skönt för vi åker på kvällen. Jag hatar att gå upp tidigt och då glömmer man bara massa grejer. Så mitt plan går 20.40 tror jag i alla fall, har för mig att min mamma sa det. Noll koll! Då flyger vi till danmark för att mellan landa. Det tar ungefär en timmer och sen är vi bara kvar i danmark en timme. Sen börjar den långa flygresan till thailand som tar runt elva timmar tror jag. Jag måste nog till affären imorn och handla massa godsaker för att överleva denna långa flygresa. Det blir att köpa massa godis, chips och tidningar. Jag tror nog också att jag ska ta med mig körkortsboken, jag måste ju börja läsa den någon gång eftersom jag vill ta körkort så fort jag fyller arton år. Men ja vete fan om jag nu kommer läsa så kanske är onödigt att släpa den feta boken. Min resväska som jag har packat är ganska fulll... Inte så bra, men jag ska nog ta med mig ett stort handbagage så jag får plats med massa påvägen hem. Jag har för mig att handbagaget fick vara väldigt stort det också, så det är ju as bra!
Just nu är jag hemma ensam, min familj ville inte vara med mig min sista kväll här i sverige... nej men mina föräldrar är hos någon polare och lillsyrran är hos sin pojkvän där hon förövrigt typ bor. Jag ligger i min kära soffa för jag vill ta vara på tiden med den innan jag åker. Soffan är ju lixom min andra halva + mat såklart! Jag har precis ätit massa knäckebröd med smör och salt på, det är så sjukt gott. Salt älskar jag, men det är ju inge bra för kroppen.. Men aja man kan inte alltid tänka på vad som är bra. Ibland måste man få njuta lite oxå och det gör man ju typ bara av mat. Gud vad jag bara skriver, massa onödigt skitsnack också haha. Men lika bra att passa på eftersom jag inte kommer kunna uppdatera så mycket när jag väl är i thailand.
Men nu ska jag kolla klart min film, en as konstig film med bra. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0