One day left!

Hejsan! Idag är det bara en dag kvar här för imorn blir det att åka hem igen. Det ska bli sjukt skönt! Den här resan har väl varit bra, men har haft sjukt mycket hemlängtan. Tror nog att jag aldrig längtat hem så mycket som jag har gjort den här resan. Igår var i alla fall en väldigt rolig kväll, det blev utgång för alla så det var roligt. Sista partykvällen avklarad. Idag har jag faktiskt sovit bort nästan hela dagen, men det var sjukt skönt att få sova ut för en gångs skull. Idag blir det att shoppa, har endel julklappar kvar att inhandla. och vill köpa lite mer skit till mig själv, man måste ju passa på när det är så sjukt billigt.
Nu ska jag gå och köpa glass och ladda kameran, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0