sola och bada i pina colada

Hejsan! Har precis kommit till hotellet efter en god lunch, blev en hamburgare för omväxlingsskull. Innan har jag endast legat vid poolen och lekt med min ny inköpta vattenpistol. Jätte kul att spruta ner alla tråkmånsar som verkar vara rädda för vatten! Jag har även varit och shoppat lite idag, men det är aldeles för varmt att göra det på dagen. Men känner lite stress eftersom jag inte köpt klart alla julklappar ännu och vill även köpa mer saker till mig själv. Vi åker hem på måndag, det blir sjukt skönt att komma hem då!! Men kommer sakna värmen mycket!
Just nu är klockan lite efter tre här så ska nog tillbaka till poolen ett tag och sen blir det dags för en dusch. Ikväll är det ju fredag så det blir utgång! Partyställena här är helt okej, men de kryllar av massa äckliga gubbar överallt, jag skäms över hur svenskaa gubbar behandlar thailänskor. Och tycker det är så synd att thailänskorna verkar tycka det är okej.. Aja jag kan inte rädda alla i hela världen tyvär..
Ikväll ska det dock inte bli så sent för imorn blir det att åka till jungeln för att ta oss till ett barnhem. Jag har köpt en barbie som jag ska ge till en lycklig flicka. Jag har tvingat alla som ska med att köpa något. Jag försöker ju rädda världen här haha!
Nu ska jag till poolen, vi hörs senare eller någon annan dag. Ni kan även läsa skolans resedagbok om ni vill veta mer vad vi gör här. Den hittar ni HÄR!
Har tagit ganska mycket bilder som ni får se när jag kommer hem!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0