Stek!

Hej! Idag har jag solat hela dagen, as skoont. Usch jag maste beratta. Igar solade vi pa ett hotell och det var endast en gammal gubbe dar, jag denise hanna issa och jennifer. Vi ligger dar och har det as skoont och jag och denise bestammer oss for att sola toppless eftersom det endast ar vi och gubben dar. Efter ett tag gar issa och denise ivag och gubben satter sig bakom ett bord efter att ha stirrat pa oss konstant. Och gissa vad han borjar gora.. uuusssch. Han borjar runka. Trror du inte jag blir as acklad, en riktigt snuskgubbe!!! Sa jag borjar skrika pa honom och han bara glor pa miog och sager inget. Ah sen gick vi usch. Han var dar idag igen. Han snodde varat solstalle... HORGUBBEE!!
Klockan ar kvart over tio har just nu, jag ar sjuukt trott sa jag tankte vara en duktig flicka ikvall och sova snart.. Eller ja typ lagga mig pa rummer och ata massa chips! Och juste jag delar inte rum med uullis knullis langre sa skooont. Delar med issa as skont. Da slipper man den bruden! Restplockarn nummer ett!!
Guud vad jag langtar hem! Visst det ar val harligt har med varmen, men allt ar typ fucked up mellan alla har i skolan, skolan har blivit lite av en insest skola om vi sager sa. Aja kul for dom!
Nu chips, saknar er dar hemma. Speciellt min lillsis och mamsen!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0