Krig här hemma..

Halllååå där! :)
Sitter hemma framför tv'n och lyssnar på när min lilla syster som gapar om att hon inte har chips till imorn då hon ska åka skidor, inte vårat probem skiittunge. hållkäften!!! jag kommer typ va döv om högst ett år om jag ska bo kvar här haha. har precis druckit te och ätit en fet macka, smarrigt! jag har kommit fram till att om jag fortsätter äta så mycket som jag gör nu kommer jag bli så fet att jag inte kommer kunna gå om några år, rullstols-coco, vad tycks? det är så de ska va, utan mat blir jag deppig..
nuu tänkte jag kolla på american got tallant, så jävla roligt!! människorna är så sjukt pinsamma och endel sjukt bra!


hanna & jag, gulligulll


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0