nuuuu jäävlar!

Ja hej, har inte skrivit på en månad snart men nu sitter jag här ensam på alla hjärtansdag och har proppat i mig massa mat + geléhjärtan och kakor från subway. Det har varit mitt tidsfördriv för idag..... vad skulle man annars göra denna kärleks dag!?
Jag har varit en sämst bloggare, förlåt mina bloggfan men har ett liv utanför bloggen tänkte jag säga, men som sagt har jag typ inget liv alls. Haha fan deppinlägg låter detta som, inte okej!!! Mitt liv är  bässttt så nu lät det lite bättre i alla fall.
Miiiin helg var väl okej, i fredags låg jag hemma och var snuuuuvig, inte kul :( och i lördags följde jag och monika med denise till några trevliga pojkar som hade fest, kul kväll! 
Nuuu blir det sängen så jag får lite sömn, det behövs! Godnatt gulluungar.

ni behöver inte säga något om bilden, jag vet redan. det finns ingen som är snyggare än mig och hanna!


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0