Nyår!

Tja bloggen! Det var ett tag sen jag skrev, men nu ska jag skärpa mig. Var sjuk ganska länge efter att jag kommit hem från Indien så då hade jag ingen ork och sen glömde jag bort er lite. Även fast jag inte skrivit har jag haft runt sex läsare varje dag. Många tycker jag eftersom jag inte skrivit här på en månad snart. Jag har i alla fall haft ett underbart nyår som jag spenderade i nyköping. Åkte dit med Hanna och träffade alla hennes vänner där. Var där två nätter och första natten sov vi hos hennes kompis som har egen lägenhet. Hon är 16!? Hur ballt är inte det. Sen under nyår så var vi på en super fin herrgård, hur stoort som helst där. Man gick vilse bland alla rum. På deras vind där vi var mest hade dom ljudanlägning och diskolampor, coolt! Tycker jag spenderade mitt nyår i lyx.
Här är lite bilder från nyår.



Lyx middag från en pizzeria.



Förkrök hemma hos Karolina.
Evve och jag.



SnyggHanna och jag.


Framme på herrgården.


Rökpaos!
Några brudar där, jag och Hanna.



Skumpa till tolvslaget!



Vi försökte skjuta raketer..


Jag lärde alla v75, skitkul ölspel!

Kanske slänger in några fler bilder från nyår senare, nu blir de frukost.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0