sockerkaka med bär!

Hej där, ligger i min soffa och kollar en dålig beck. Ska det vara något sånt så ska det vara wallander! Hoppas på att det kan börja någon bra film snart eftersom jag inte orkar röra mig ur soffan. Har mått sämst idag så det blir ingen skola imorn heller och tror inte jag kommer orka jobba på fredag heller.
Vääntar på att sockerkaka med bär som jullan håller på och bakar just nu, mums! Har ätit god lasagne precis som min mamma gjorde.
Nu börjar en film som heter när mörkret faller, hoppas den är bra! Har ni sett den?
Snart lägger jag upp flera olika headers som vänner gjort till mig, ni måste hjälpa mig välja vilken jag ska ha!

vill tillbaka till Indien!!


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0