Fittlov

Hej, ligger och deppäter i min säng. Har typ deppätit hela det här jävla lovet för mitt liv är så sjukt tråkigt. Jag förstår om jag blir tjock i framtiden haha. Eller vadå i framtiden typ snart. Jag är så trött på det här lovet nu för jag gör verkligen ingenting och jag mår bara dåligt över att inte göra något. Mitt lov har jag spenderat mest på min jävla soffa framför tv'n och frossat i mat. Jag som såg fram emot sommar, det gör jag ju verkligen inte längre. Vill tillbaka till skolan så jag gör någonting. Ahhhhh..


Aja nu ska jag duscha så jag i alla fall ser fräsh ut när jag hänger mig ikväll.. Ne men ja ska väl försöka hitta på något för en gångs skull. Ska inte till lina ikväll för det blev inget, det va ju kul. Vad fan ska jag göra nu?? Typ kolla film med mina vänner. Det är suger juu.. Hahha ska börja skriva hur jag känner här, har ju ändå bara fyra läsare och en av dom är jag själv. Verkligen storbloggare, YEY!


Vi får väl höras senare trogna läsare om jag nu har något att skriva om. Hoppas ni alla har ett tråkigt lov!!



Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0