Godmorgon!

Godmorgon! Vaknade precis och ligger fortfarande kvar i sängen. Igår var en trevlig kväll. Jag freddan och line drog hem till albin, fredds pojkvän. Där var vi hela kvällen och satt och snackade och drack lite. Jag drog hem tidigt igår, kom hem vid ett tiden. En tidig sömn tänkte jag då, men ändå lyckades jag inte somna förens vid tre.



Ikväll ska jag nog hem till lina på andra sidan stan, vi ska grilla där och dricka lite. Det blir nog mysigt. Så jag sover nog där, orkar nog inte dra hem själv därifrån mitt i natten. Men det blir nog trevligt eftersom jag aldrig varit hos hennes pappa förut. Måste se vart brudens andra hem är!


Nu ska jag försöka slita mig från sängen och datan och gå ner och äta något. Magen börjar kurra och då är det dags för fruukost. Som om jag äter frukost, jag hatar frukost. Man ska äta mat, spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är, en macka eller annat frukostliknande är aldrig gott! Det blir nog en stor sallad för mig nu.
Skriver lite senare.

Slumpad bild. Natthumor med fredrika, gulbil!


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0