Godsaker!

Hej, kom hem för någon timme sen efter att ha varit på promenad. Gick till favvan med raffa och vi köpte massa godsaker. Så nu har jag suttit framför tv'n och ätit massa. Och ikväll blir det ännu mer gott ätande eftersom jag ska på bio. Ångest.. jag hade tänkt börja bli nyttig och börja träna men inget av det verkar hända hehe. Jag lägger in bilderna från i helgen ikväll när jag kommer hem istället. För orkar helt enkelt inte göra det nu.


Nu ligger jag framför tv'n och kollar på något barnprogram på disney channel. Älskar sånt och kommer nog aldrig växa upp från sånt. Snart ska jag börja fixa mig för kvällen eftersom jag ska in till stan på bio med mamsen. Så vi hörs när jag kommer hem senare ikväll!



Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0