Övningskörning

Hej! Glömde berätta att jag övningskörde igår, det var så himla kul. Det var första gången jag körde, så jag erkänner att jag var livrädd först. Körde iförsig med atomat, men jag ska väl lära mig gasa och styra först. Sen får det svåra börja med växel. Imorn har jag planerat med min papi att köra igen och då ska jag väl våga gasa lite mer än första gången. Jag måste lära mig köra nu eftersom jag så gärna vill kunna ta körkort när jag fyller arton. Har i försig flera månader på mig, men det här lär väl ta sin tid. 


Just nu ligger jag i min säng och tänkte försöka sova om ett litet tag. Har myst med familjen framför tv'n hela kvällen. Jag har varit så himla trött idag, så har verkligen vilat ut mig. Imorn har jag lust att ta en nattfika, så ska väl försöka dra med mig någon in till stan. Älskar att fika på kvällen, det är så mycket mysigare än att göra det på dagen. 

Aja har inget mer att skriva nu, så vi hörs väl imorn. Sov gott!! 



Puss♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0