Home

Hejdär. Nu är man hemma igen, det var en helt okej kväll. Lite seg kanske, men det var ändå skönt att gör något och inte sitta hemma och dö. Just nu ligger jag i min säng och kan inte sova, är jätte pigg. Så tänkte leka lite på facebook och förhoppningvis somna snart. Imorn måste jag plugga så jag blir klar med det sista för denna termin och sen kanske hitta på något skoj.
Haha sitter och läser igenom min gamla blogg som jag skrev i 2008-2009. Jätte kul att läsa det nu, gamla degg och fjortis inlägg. Underhållning för min del. Läs den HÄR, om ni vill.
Vi hörs imorn så får vi se vad mitt händelsefulla liv har att bidra med.


Tror jag trodde mitt löshår skulle bli längre om jag drog lite i det,
jag i början av 09 ↑
Ser ni någon skillnad, något har man väl förändrats. Jag för några veckor sen ↓
 

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0