Min midsommarhelg

Hej bloggen! Förlåt för dålig uppatering i en vecka nu, men har jobbat och sen firat midsommar. I torsdags åkte jag hem till Hanna för att leka lite med henne. På fredagen bestämde vi oss för att fira våran midsommar i nyköping så vi tog bussen in till stan och satte oss på ett tåg dit. Väl där var det redan kväll så vi åkte direkt hem till en kille som vi skulle föra hos. Där va vi, Karolina och ett gäng trevliga grabbar. Senare på kvällen drog vi vidare på partaj en bit bort. Det blev en kul kväll!
I lördags hade vi myskväll hemma hos Karolina och kollade på tv och åt gott hela kvällen. I går, söndag så åka vi alla hem. Så var hemma igår vid åtta typ och tog det lugnt hemma.
Idag har jag soolat och spelat fotboll med lilla syrran hela dagen och nu sitter jag i min sköna soffa framför tv'n. Kollar på film och tänkte göra mig en kopp te snart och sen ta en promenad med någon. Det får inte bli sent för imorn ska det jobbas, men vi hörs lite senare!
Lite bilder från helgen;
Hanna & jag påväg från vätö


I väntan på bussen




Grabbarna, där vi förade


Jag och Karolina


Redo för fest!

Sen blev det inga bilder när vi väl kommit till festen. Nu ska jag dricka te. Seeyah!
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0