jobb intervju på fredag!!

Hejsan!! Måste bara berätta vad som hände idag. Jag satt i skolan och så ringde det en tjej som heter Maja. Hon ringde angående ett sälj jobb och sa att jag hade blivit rekomenderad från mitt förra jobb. Ni som inte vet så jobbade jag med att sälja prenumerationer för svd förut, men slutade pgr av att jag inte klarade kylan. Jag vet inte så mycket om det här jobbet, men ska på jobb intervju på fredag och då blir jag väl uppdaterad. Jag hoppas det går bra för jag skulle behöva tjäna lite extra pengar nu. Jag blev jätte glad när hon ringde, det är skit kul att jag har blivit rekomenderad som en bra säljare!!! Nu ska jag kolla big brother och dricka ett glas oboy.

Skål för mig, det går bra nu!!


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0