Grattis Corre!!

jag tänkte att eftersom cornelia är min fru och det faktiskt är hennes stora dag idag så måste jag skriva ett gulligt inlägg i corres blogg! vi får väl hoppas att mitt inlägg gör så att det inte bara är 2 personer som bevakar hennes blogg. men jag förstår er, hon är tråkig och har inget kul liv, så varför följa det ? när ni lika gärna kan följa mitt fartfyllda liv; hannaforsbergärcoolareencornelia.blogg.se. jag har faktiskt ingen aning om varför jag väljer att skämma ut mig så brutalt på en blogg som är så pinsamt tråkig men vad gör man inte för corre! just nu sitter jag och längar till lördag eftersom vi ska paaaaaartaa i berga då! man kan ju lika gärna skriva ut adressen här eftersom det inte är någon som bevakar den här bloggen.
cornelia ska iaf få den finaste pressenten i världen av mig och ullis här är några ledtrådar till corre!
det är en sak inte en upplevelse.
den börjar på P.
jag tänker inte säga om det är något levande med tanke på att det är inslaget så vet jag nämligen inte om det lever längre eller inte.
det är inte det som du tror, med andra ord det är inte en penis eller en dildo.
det är en billig sak, fast med mycket omtanke!
det kanske är något som gör att du ser bättre ut, om det är möjligt.

så nu räcker det med ledtrådar, vem vet du kanske är smart innerst inne? även om jag tvekar på det.
men iaf, jag hoppas du får en toppen födelsedag med mycket gottigott som jag kan smaka på! 

pussssssiiipuss min älskade fru!!! 

förresten, cornelia är ju värsta ryttaren nu här har ni bevis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0