Helg

Hej! Kunde inte blogga igår eftersom jag var hos hanna i norrtälje utan dator. Vi gick på bio igår, filmen var helt okej. Det var så jävla jobbigt att kolla med 3D glasögon, satt och bölade hela filmen för att det var jobbigt.. Filmen var väl bra, men satt och längtade på att den skulle ta slut på grund av detta. Vi kom hem vid tolv tiden igår och kollade på madiken, barnfilmer är alltid bra!
Idag har jag varit i skolan, har varit helt slut på grund av att jag endast fick 2 timmars sömn i natt. Åt mat och sov när jag kom hem idag och just nu sitter jag och kollar på tv. Herr och fru, det suger men lika bra för ska ändå försöka plugga lite. Har så jävla mycket att göra nu innan skolan slutar, om två veckor ska tre arbeten in som jag inte gjort än. Smart som vanligt skjuter jag upp allt till sista sekunden. Detta är nog på grund av min lathet som jag inte vill inse existerar..
Nu är det helg i alla fall, långhelg. Jätte skönt för jag börjar inte skolan förens på tidags. Som vanligt är jag ledig imorn eftersom jag går på världens bästa gymnasium! Imorn ska jag nog till norrtälje och leka med Ullis. Vet inte vad vi ska göra, men något kul händer det alltid. Nu ska jag skriva en engelska uppsats, lycka till säger jag bara. Vi hörs senare!



Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0