Min dag!

Hejdär! Kände att det var dags att skriva igen eftersom det var så länge sen och även för att två av mina fina vänner har skrivit så gulliga blogginlägg till mig här, visst är dom snäääälllaaa? Idag var det i alla fall min födelsedag som ni kanske har förstått, blev alltså 17år. Endast ett år kvar till friheten! Min dag började i alla fall med att min mamma kom med frukost på sängen till mig och sjöng. Jag fick veta att det snöade, hur fan kan det snöa i maj? Knasväder..  Fick även presenter, bla en kamera med två skärmar. Både fram och bak, jätte praktiskt! Fick även en väska som jag hade önskat mig, en liten ljusblå. Kan lägga in en bild på den imorn. Fick även välbehövda pengar!

Sen åkte jag till skolan i det fina vädret.. På lunchen bjöd min rektor mig på mat, det blev buffé. Jätte gott verkligen! Åt där med rektor Kee, Hanna och Ullis. Myspys! Min snälla rektor köpte även en stor flaska pommac till mig, visst är han snäääälll!?
Efter skolan drog jag och moni till täby för att shoppa. Jag hittade jätte mycket fina kläder. Tre klänningar, två tub-toppat, en blus och ett par leggins. Lägger in bilder på allt det imorn. Haha vad sköönt det känns att ha kamera igen. Nu kan jag fooota vad som helst igen, go crazy on the blog!

Efter allt shoppande åkte vi två hem till mig för att fira just mig. Min mamma lagade god mat som jag hade sagt att jag ville ha. Det blev oxfilé, bea och pomfritt. Så jävla gott!
Jag tycker det ser gott ut iaf!!


Efter all mat så fick jag presenter av minna systrar och min systers pojkvän tomas. Fick en mascara, en puder borste, nagellack, läppglans, ögon sminkborttagning och det var säkert något mer! Även fast vi var sjukt metta så tryckte vi i oss massa tårta senare framför fotboll på tv. Sjukt tråkigt med fotboll.. men tårtan var god!
Visst ser den smarrig ut?


Efter allt detta var vi så sjukt mätta så det blev en liten promenad, nu ligger jag i sänger och tänkte sova så jag orkar upp imorn. Har först matte prov på morgonen och sedan nationella i engelska. KUUULL!!

Puss & Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0