tillbaka för tillfället

Tjooo!! Mina fans hanna och ullis tyckte att det var dags för mig att blogga igen, så bäst jag gör som dom vill. Så nu är jag tillbaka, tillbaka för tillfället i alla fall. Vi får väl se hur länge till blogg karriär håller denna gång!
Jag kan ju börja berätta om min födelsedagsfest hos jag hade förrförra helgen, det var en toppen kväll. Jag hade faktisk skit kul och allt blev lyckat. Ingen rivde mitt hus! Vi var runt 40 personer hemma hos mig den där lördagkvällen. Alla trevliga och det verkade som alla hade lika kul som mig, great!! Kvällen började med att mina fina tjejkompisar kom till mig vid sju då jag bjöd på middag och tårta. Vid tio tiden kom resten och då blev det partaj. Det hela höll på till runt tre då alla började dra sig hem, lyckad kväll var det i alla fall!
Nu i helgen hade jag en rolig fredagkväll med hanna. Vi drog på fest där våran klasskompis farid var. Det var en helt okej kväll som slutade allt för sent. Jag och hanna lyckades vara hemma vid sju på morgonen, tröööttt var jag!!
Nu sitter jag i alla fall i skolan och har data kunskap, en helt okej lektion med min rektor kee. Idag ska jag nog inte göra något speciellt efter skolan, ska nog hemma och plugga. Det behövs kan jag säga.. Imorn efter skolan ska jag nog med hanna till norrtälje, det var länge sen jag var där nu. Det kanske blir bio då senare på kväällen, det alltid mysigt med det. Det var ett tag sen jag gick på bio, så det blir nog skoojjiigt!
Vi hörs senare idag!!

Lite bilder från mitt kalas!
Det här är då jag


Hanna, Ullis, lillsyrran och Moni



Hanna, jag och Ullis när vi dansar till hultsfred låten. Fick det i present av dessa två fina tjejer, det kommer bli skit kul i sommar!!


Min dator är så drymt seg så ni får nöja er med dessa bilder nu, kan lägga in fler sen när jag har en annan data.
Puss♥


Kommentarer
Postat av: LOL

fAAAAAAAAAAAAAAAARID <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-11-29 @ 13:37:47
URL: http://lol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0