Chillar på mamsens jobb!

Hej  bloggen och förlåt för den dåliga uppdateringen jag har haft i flera dagar nu, men jag har så mycket att fixa innan jag åker till thailand på söndag och jag är typ as stressad!!!! Idag åkte jag aldrig till skolan för vi hade bara en lektion idag och det var en lektion med ett ämne som vi redan är klara med, så onödigt! Jag har börjat packa idag, har packat ner alla kläder jag ska ha med mig och har verkligen försökt ta med mig så lite som möjligt, men det är ju as svårt!

Just nu är jag på min mammas jobb. Hon har haft öppet hus så jag har varit här och hjälpt till lite, eller ja jag har väl mest ätit pepparkakor och godis. Var precis på ica och köpte lite nödvändigheter inför resan. Så nu tror jag att jag har fixat det mesta!

Imorn blir det att åka till skolan för en sista skoldag, sen blir det att mamsen ska färga och klippa mitt hår. Känner att jag vill ha fräsht hår inför resan. Åhhh vad det kommer bli roligt, är sjuuukt taggad!!!!!!!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

- Har nu börjat med en ny kategori, Veckans utmaning så vore kul ifall du kanske ville lämna någon kommentar på en utmaning jag skulle kunna göra ;)



Tryck här isf -->

http://jelenasavurdics.blogg.se/2011/december/ny-kategori-veckans-utmaning.html#comment

2011-12-03 @ 16:42:37
URL: http://jelenasavurdics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0