Hemma mys!

Hejsan! Igår var en trevlig kväll. Först åt jag en super god middag hemma hos Lina. Hon hade gjort förätt som bestod av hemmagjord skagenmacka, sen till varmrätt hade hon gjort jätte gott kött med bea, potatis kroketter och en stor grekisk sallad. Det var as gott i alla fall! Sen hade hon köpt massa gott godis också!
Efter middagen så drog jag och mötte upp Linda och vi gick hem till en kompis som heter Micke och var där nästan hela kvällen. Senare på kvällen gick vi och mötte niklas och hans konstiga kusin och vi gick hem tiill han ett tag, men jag blev så trött så jag valde att åka hem då.
Just nu är jag bara hemma, jag är jätte trött så ikväll blir det hemmamys med mamsen! Vi ska snart äta god middag, hon gör alltid så god kyckling! Sen blir det idol och efter kanske en bra film och en stor skål med chips. Ska inte röra mig ur denna soffa som jag ligger i just nu på hela kvällen. Det blir att spara mina krafter inför morgon dagen istället då det händer roliga grejer! Nu måste jag kissa så hejdå!
En bild från middagen igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0