Thailand!

Yey nu är det bara nio korta dagar kvar tills jag åker till thailand!! Ahhhhh resfeber. Eftersom jag har så många nya läsare nu kan jag berätta lite vad jag ska göra där. Jag går i en skola där alla går en linje där äventyr ingår. Det betyder att vi åker på en lång resa varje år. Förra höst terminen så åkte vi till indien och var där i nästan tre veckor. Det var en underbar resa som jag aldrig kommer att glömma! Nu i år ska vi åka till thailand i två veckor. Vi åker den 4 december och det kommer bli så grymt kul! Vi kommer att bo i hua hin som ligger ungefär 3 timmar bort från bangkok. Det är en jätte mysigt ställe eller det ser i alla fall mysigt ut på bilderna jag har sett. Vi ska bo på ett hotell som heter hua hin beach resort har jag för mig att det hette i alla fall, det är ett liten gulligt hotell som ser jätte fräsht ut!

Jag längtar så mycket och vill börja packa! Fast jag är typ nervös, kommer sakna min mami hehe! Nej men det kommer bli jätte skönt att åka bort från allt och alla. Jag behöver lite omväxling så thailand passar utmärkt! Kommer nog ha jätte kul med alla från skolan!





Kommentarer
Postat av: alice

Vad roligt! Jag ska också till Thailand, fast i Januari. Det är verkligen jätte fint där! :-)

2011-11-27 @ 20:12:52
URL: http://aalicekarlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0