Trevlig kväll igår!

Hejsan svejsan! Igår var det en trevlig kväll hemma hos Kevin, dock kom jag hem allt för sent för min smak. Vi var i alla fall hemma hos Kevin och firade hans 20års dag som är nu på måndag. Det var väl lite stelt där i början eftersom jag knappt kände någon, men han hade väldigt många trevliga vänner! När vi väl skulle börja rulla hem så kom vi till danderyd och där insåg vi att vi hade missat sista nattbussen. Så då fick vi ta och ringa en taxi så vi kunde komma hem till mig. Anton och hans haff sov här för jag vågade inte gå hem själv. Är as glad för hans skulle, han haffa en jätte söt och trevlig tjej!

Just nu ligger jag helt död i min sköna säng, har i princip legat här hela dagen och kommer fortsätta göra det. Igentligen måste jag plugga, men mitt huvud är helt tomt just nu så jag känner att jag ändå inte kommer att kunna prestera bra idag. Nu ska jag dricka te så hejdå!

Lite bilder från igår, blev dock inte så många!



 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0