Vem är Cornelia Abelsson?

Jag smsade precis 118800 och frågade dem vem jag var, blev dock lite besviken eftersom jag sett en likande beskrivning till en annan person. Fast beskrivningen stämmen ändå ganska så bra för mitt liv ser typ ut så här.

''Hon är en tjej som är så online som man bara kan vara. Dagarna fylls av febril aktivitet på msn och facebook och andra forum. Hon skriver en egen blogg och läser 300 andra bloggar om dagen, där Kissie Dessie och Paow är de självklara favoriterna. Livet utanför datorn är inte så spännande dock, fram och tillbaka till skolan och lite folköl och hångel på helgerna.''


Ja dom har väl ganska så rätt, mitt liv ser typ ut så här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0