Haft fullt upp!

Hejsan bloggen. Hann aldrig blogga igår, men hade i alla fall en jätte rolig kväll i lördags hemma hos niklas. Det var ganska mycket folk där och jag var utklädd till en leopard, as snyggt haha. Jag va kvar hos Niklas till söndag morgon och då åkte jag och linda hem till mig för att äta pizza och få lite sömn. Vi låg utslagna på soffan hela dagen. Sen ringde min fina vän Elly mig och tvingade mig upp ur soffan för att åka in till kungenskurva för att bowla. Så jag och Linda skyndade oss för att göra oss i ordning och åkte in till stan. Vi bowlade sen i två timmar och åt donken och åkte sedan hem. Jag var så jävla trött så det var skönt att åka hem och sova.

Just nu håller jag på att göra mat, pomfritt väntar i ugnen på mig och jag ska precis steka mig en köttbit. Vi hörs senare.

Här är en bild från i lördags, lägger in fler när jag ätit!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0