Haft fullt upp!

Hejsan bloggen! Kom hem för lite öven en timme sen, åt middag då för var as hungrig!

 

Idag var jag först i skolan, det var väl en okej dag. Efter så åkte jag in till stan och mötte upp Elly, hade inte träffat henne sen min födelsedag och det var typ ett halvår sen. Vi gick och fikade i alla fall och det var jätte kul att träffa henne igen och gud vad hon har förändrats, på ett posetivt sätt då. Har saknat min vän Elly i alla fall så nu har jag bokat upp lite planer med henne under lovet.

Just nu väntar jag på att serien Den som dräper ska börja, en jätte bra dansk serie som jag följt sen den började. Ett tips för er som gillar deckare!
Nu ska jag göra mig en kopp te och äta glass tårta som jag köpte igår! TTYL!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0