I'm alive!

Hejsan bloggen! Jag orkade inte blogga igår för var trött och hade inget att skriva om. Igår så var jag hemma från skolan för jag var mest trött och ville sova fast det gjorde jag inte. Satt framför datan och spelade massa onödiga spel hela dagen. Senare på kvällen gick jag en liten promenad med Olivia och sen gick jag hem och pluggade och sov.

Just nu sitter jag på historia lektion, men jag slutar om en halvtimme för lärarna ska ha ett möte så det är ju skönt. Ska hem och pluggaaa.. Sen ikväll ska jag ut och jogga med fredrika!

Har jätte treevliga och roliga planer inför helgen då jag ska fira halloween. Blir både fest på lördag och söndag och jag tror att det kan bli riktigt roligt! Vad har ni för roliga planer inför halloween?
Jag vet dock inte riktigt vad jag ska klä ut mig till eftersom jag inte har några pengar till att köpa något. Så det blir att klä ut sig till någonting jag har hemma. Det verkar bli häxa för det är det enda jag har hemma tror jag, men vi får se. Ni kanske har några tips på vad jag kan klä ut mig till?

Aja ska skriva lite på historian nu så vi hörs när jag kommit hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0