Jobbat idag!

Hejsan bloggen! Har jobbat idag och det gick jätte bra, sålde bra idag så är nöjd. Åt donken idag. Inte lika bra, men åt själv så hade inte lust att gå någon annanstans. Forever alone.. hehe måste ta och börja känna någon från jobbet snart känner jag. Är trött och har ont i benen och ryggen, men har typ kämpat idag.

Åt i alla fall god mat när jag kom hem. Åt hummer och räkor till förätt, lam, potatis och majskolv till huvudrätt och har precis ätit äpple i ung med vanilj sås till efterrätt. Riktig lyxmiddag! Snart tänkte jag typ sova, är helt slut. Klockan är halv tio, har aldrig lyckats sova så här tidigt dagen innan en skoldag. Ska försöka i alla fall, min kropp är helt seeeggg..

Vi hörs imorn gullungar, förlåt för den dåliga uppdateringen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0