Kanelbullens dag + välbehövd promenad

Hejsan svejsan! Har ätit jätte många små kanelbullar för ett tag sen. Efter det fick jag lite ångest så då blev det en promenad med lillsyrran eftersom de flesta av mina mobbade kompis hellre pluggar än går ut på promenad med mig </3.. Vi gick i alla fall en bra vid och spelade till och med lite fotboll för vi hittade en boll på vägen. Roligt fast nej för jag är väldigt bollrädd.. :( Inte konstigt när lillskiten tidigare skjutit många bollar i mitt face. Snart tänte jag gå och sova, ska försöka sova lite tidigare för en gångs skull. Imorn måste jag upp och duscha mitt fettiga hår för jag orkar inte göra det nu. Men vi hörs imorn gullungar!

Tagga thailand, minst så här brun vill jag bli!





Kommentarer
Postat av: Memmiis

Tack!

2011-10-05 @ 07:20:48
URL: http://memmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0