Middag!

Hejsan bloggen! Har precis ätit god middag och är sugen på en promenad nu så tänkte ringa nåågon!
Idag var skolan tråkig, eller jag var skit trött och såg hemsk ut. Hade jätte ont i mina ögon i morse så valde att inte ha linser idag så jag har gått runt och varit blind hela dagen idag.. sjukt jobbigt, never again. Min lunch som jag tog med mig gjorde min dag, hade med mig gravad lax med potatis. Så sjukt gott, riktig lyx lunch! Ska ta med min samma sak imorn för vi har massa sånt hemma nu!
Efter skolan var jag jätte duktig, jag tog inte bussen från centrum utan jag gick hem. Blev en bra promenad. Blev ganska trött av det! Så blev en power napp när jag kom hem.
Aja nu ska jag ringa någon så byye!

Kommentarer
Postat av: Memmiis

Härlig bild!

2011-10-04 @ 22:30:33
URL: http://memmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0