Söndag!

Hejsan! Har varit trött idag så därför jag inte bloggat. Jag har mest sovit och städat lite. Det var i alla fall en rolig kväll igår, dock satt vi uppe alldeles för länge tycker jag. Vi var endast några stycken här för orkade inte dra hit massa folk, men det gjorde inget för det blev en trevlig kväll. Det var i alla fall inte mycket att städa idag som igår, men det var ändå min personliga städerska ullis som tog hand om det idag, as bra!

Vad har jag gjort idag? Jaag vaknade vid tio och märkte att jag låg i min soffa. Då gick jag upp och sov till typ ett. Jag åt massa mat och städade lite, sen somnade jag och vaknade vid sju. Lagom till middagen! Senare gick jag till favvan och köpte godis med lillen och raffa. Gick hem och kollade på film och det gör jag fortfarande. Kolla på the wedding crashers. Det är as bra så måste fortsätta kolla nu. Hörs sen under nästa reklam!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0