Stockholmsmässan!

Hejsan bloggen! Det blev inte som jag hade tänkt idag. För det första så åkte jag aldrig till täby och åt. Utan jag och ullis åt på mumma istället som ligger under min skola typ. Dom gör så smarriga ceasar sallader där så det åt jag, skit gott! Sen följa jag med mina vänner som läser ekonomi till en företagsmässa, jag läser sam-sam så behövde inte åka dit. Men jag är ju en stjärn elev så jag gjorde det i alla fall, hehe. Det var värt i alla fall för plockade på mig flera kilo godis. MUUMS! Gratis är alltid godast!

Har precis ätit en god middag, kycklig med ris och sallad. Nu kollar jag på uppdrag granskning. Hae börjat tycka att olika saker är så intressant. Detta avsnitt handlar om 2 svenskar som blir utvisade till egypten för dom var anklagade för terror brått utan bevis, och där blev dom torterade. Svenska regeringen är ju sjuk!

Äter godis nu också så ni vet! Vi hörs senare, puuusss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0