Uttråkad!

Hejsan! Jag trodde det skulle vara skönt att köra en hel slapp dag framför tv'n med bara massa mat, men just nu är jag sjukt uttråkad och jag blir bara deprimerad av att ha tråkigt just nu. Så jag ska väl försöka hitta på något kul ikväll, men ingen annan verkar suger på att göra på kul så jag vet inte vad jag ska göra.. hehe lonely. Nej, men moni vill gå på bio men det är tråkigt och hon vill se den där nya skräck filmen och då kommer jag inte kunna sova på flera veckor. Plus att hon förväntar sig att jag ska bjuda henne eftersom jag har två gratis biljetter, no way! Då går jag ju hellre själv på två olika filmer haha eftersom jag tycker det är onödigt att betala för en bio när man lika gärna kan se filmen senare på tv. Så nu har jag fortfarande ett problem, vad ska jag göra ikväll. Jag kan träffa Anton, men han jobbar imorn så han kommer inte vilja göra något kul. Men nu har han i försäg lovat mig att fixa en halloween fest till mig, men aa jag förväntar mig inte precis att han kommer göra det. Aja fan vad mycket onödigt jag skriver, men det är skönt att skriva och jag skriver ju aldrig några långa texter här så det var väl på tiden antar jag.

 

Nu ska jag fortsätta ha tråkigt och ringa anton. Hejdå!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0